Види друкованих каталогів

Для створення рекламних інструментів в просуванні бренду часто обирають друковані каталоги. Такі варіанти поліграфії дуже часто можна зустріти на ярмарках, пресконференціях. Особливості цих товарів у тому, щоб не лише проінформувати аудиторію про послуги та продукцію, а й заохотити її до купівлі.

Розробляючи каталог, кожен спеціаліст рекомендує уважно ставитися до всіх деталей та особливих моментів. Все повинно бути гарно оформлене, мати гармонійний вигляд та чіткі зображення сторінок, а особливо зображень. Звернути увагу потрібно на всі шаблони, підібрати відповідні шрифти та кольори. Будь-які світлини повинні бути чіткими та яскравими. Окрім візуальної частини слід також продумати, як будуть загалом виглядати тексти та ті дані, які будуть представлені на сторінках. Створити каталог краще за все за шаблонами, особливо якщо до цього не було досвіду у створенні такої поліграфічної продукції.

Види каталогів

При замовленні друкованих каталогів кожен клієнт має змогу обрати найкращі варіанти для оформлення. Так, періодичні і неперіодичні видання можуть бути різними за розміром, мати кольорові чи чорно-білі зображення. Окрім цього, каталоги можна розділити ще й за призначенням:

  1. Друк рекламного каталогу (https://bee-print.com.ua/ua/katalogi-u/) створюють спеціально саме так, щоб там містилася лише потрібна та значима частка інформації, яку потрібно донести до аудиторії. Також серед важливих даних можна визначити вартість продукції та обов’язково представити її зображення на світлині.
  2. Періодичні видання, як зрозуміло з самого поняття, мають визначений період, коли вони будуть випускатися. Зазвичай такі каталоги можуть друкуватися щонеділі, щомісяця або кожен рік. Випускати такі товари можна й у випадку змін колекцій, при зміні вартості цін та інших моментів.
  3. Акційні каталоги можуть стати відмінним варіантом для доповнення існуючого видання. Також використовувати друк такої поліграфії можна лише при необхідності.
  4. Інформаційні каталоги компанії замовляють друкувати лише у випадках, коли їм потрібно проінформувати потенційну або постійну аудиторію про якісь новини, зміни. Ці типи виробів часто порівнюють з брошурами.
  5. Іміджеві видання використовують для розповсюдження на презентаціях, майстер-класах, виставках, ярмарках. Ці каталоги більш створені для того, щоб інформувати суспільство про бренд, особливості та переваги співпраці з компанією. З таких видань можна почерпнути багато потрібної та важливої інформації.

За матеріалами сайту https://bee-print.com.ua/ua/.